GO-ERP, sertifikuotas auksinis Microsoft partneris ir Dynamics 365 for Finance and Operations diegėjas, didžiuojasi, kad Microsoft programėlių parduotuvėje Appsource jau startavo papildomų išlaidų valdymo sprendimas
GO-ERP papildomų išlaidų valdymo sprendimas padeda lengvai ir greitai valdyti išlaidas, išvengiant klaidų, taupant laiką ir užtikrinant finansinių duomenų vientisumą. Šio sprendimo pagalba paprasta paskirstyti papildomas išlaidas per keletą skirtingų sąskaitos eilučių, kas neįmanoma naudojant standartinį Dynamics 365 for Finance and Operations funkcionalumą.
„Kartu su klientais mes pamatavome ir palyginome tipinius papildomų išlaidų paskirstymo procesus “prieš” ir “po”. Rezultatai akivaizdžiai patvirtina – kuo daugiau sąskaitų turite, tuo daugiau sutaupote“, – sako Mark Nixon, GO-ERP padalinio direktorius Jungtinėje Karalystėje.
Sužinokite daugiau apie šį ir kitus GO-ERP sprendimus.