Dynamics 365, pažangi išmanių verslo valdymo aplikacijų ir modulių platforma, apjungia visus verslo procesus ir veiklas. Platformoje yra dvi verslo valdymo sistemos, tad klientams neretai kyla klausimų, kurią pasirinkti. Šio straipsnio tikslas – suteikti keletą nuorodų, kurios padės priimti teisingą sprendimą.
Dynamics 365 apjungia CRM, ERP, Office, verslo analitikos ir kitas verslo valdymo programėles į vieningą, protingą ir lanksčią platformą. Galima rinktis iš dviejų ERP:
• Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations (D365 FO) – anksčiau AX.
• Microsoft Dynamics 365 Business Central (D365 BC) – anksčiau NAV.
Pasirinkimas nėra savaime suprantamas, ypač neturint gilių žinių apie Microsoft produktus ir ERP.
Šiame straipsnyje pateikiamas verslo valdymo sistemų Dynamics 365 palyginimas ir svarbiausi skirtumai. Tai yra pagrindiniai kriterijai, kuriais siūlome vadovautis jei renkatės naują ERP savo įmonei.
Palyginimas: Dynamics 365 for Finance and Operations AR Business Central?
Atsakymas gali būti tiesus ir paprastas: tai priklauso nuo jūsų verslo poreikių, tikslų, reikalavimų ir ateities vizijos.
Pagrindinis skirtumas tarp šių sistemų yra tai, kad Dynamics 365 for Finance and Operations turi žymiai platesnį „enterprise-level“ funkcionalumą nei Business Central. Tai yra pagrindinis motyvas, dėl ko įmonės, kurioms reikia kompleksinio ERP sprendimo, renkasi Dynamics 365 for Finance and Operations.
Palyginkite skirtumus
Žemiau lentelėje apžvelgiame šias sistemas ir galimus jų pasirinkimo kriterijus.
Dynamics 365 for Finance and Operations | Business Central | |
---|---|---|
Microsoft pozicionavimas |
Integruota premium klasės platforma brandžioms, augančioms, stambioms, ERP raštingoms įmonėms. | Aukštesnė pakopa įmonėms, kurios jau išaugo pradinio lygio buhalterinės apskaitos programą. |
Įmonių tipas |
Stambios tarptautinės organizacijos ir įmonių grupės. Pritaikyta tarptautinei įmonės plėtrai. | Mažos ir vidutinės įmonės. |
Idealus organizacijos dydis (darbuotojų skaičius) |
250+ | 50-250 |
Pritaikytas gamybai |
Palaiko apie 95% gamybos valdymo funkcionalumų. Puikus pasirinkimas surenkamosios, lanksčiosios (lean) ir procesinės gamybos verslams. | Daugiau gamybos ir aptarnavimo valdymo galimybių įsigijus Premium planą. |
Funkcijos ir integracija su kitomis Dynamics 365 aplikacijomis |
Pilnai integruota su svarbiausiomis Dynamics 365 komponentėmis: CRM, HR, Talent, Customer Service, Marketing ir kitomis. Pilnai padengia pagrindinius administracijos darbo procesus. | Pagrindinės funkcijos: sujungia finansus, pardavimus, pirkimus, atsargas, projektus, aptarnavimą ir operacijas. |
Minimalus vartotojų skaičius |
20 | 1 |
Licencijų kaina vartotojui per mėnesį |
Nuo 169 iki 187 EUR | Nuo 62 iki 89 EUR |
Prieinamumas |
140 šalių | 33 šalys |
Lokalizacija |
Daugelio šalių lokalizacijos vienoje sistemoje. Pilnai parengtos naudojimui 37 šalyse, paisant tų šalių finansinių ir teisinių reikalavimų. | Lokalizacijos strategiją vysto Microsoft kartu su partneriais. Lokalūs funkcionalumai parengti 19 šalių. Trūkstamas dalis galima įsigyti iš trečiųjų šalių partnerių per Microsoft AppSource. |
Mastelis (scalability) |
Rekomenduojama verslams, vykdantiems šimtus tūkstančių transakcijų. | Rekomenduojama verslams, vykdantiems tūkstančius transakcijų. |
Verslo analitika |
Integruotas Power BI – turtingas duomenų analizės ir ataskaitų funkcionalumas. | BI įrankiai, įskaitant ataskaitas, darbalaukius ire momentinę analizę. |
Diegimas |
Debesyje, įmonėje arba hibridinis (greitai) | Debesyje arba įmonėje |
Investicijų grąža ROI |
Išanalizavusi Dynamics 365 diegimų rezultatus, tyrimų bendrovė Nucleus paskelbė, kad už kiekvieną išleistą dolerį įmonės vidutiniškai susigrąžino $16.97. Skaitykite daugiau >> |
Ši lentelė tikriausiai neatsakė į visus jūsų klausimus. Todėl toliau rekomenduojame aptarti JŪSŲ verslo poreikius ir ERP viziją su Dynamics 365 partneriu. Dar jo neturite? Tuomet kviečiame diskusijai prie kavos.