fbpx

Kitos naujienos

Pardavimų komandos veiklos ataskaita su Power BI

Ankščiau publikuota rugpjūčio 16, 2022

Kaip struktūrizuoti ir stipriau motyvuoti pardavimų komandą – žmones, kurie turi tiesioginę įtaką tam, kiek klientų gali gauti jūsų įmonė? Naudodamiesi personalizuotomis Power BI pardavimų ataskaitas galite padėti savo komandos nariams struktūrizuoti darbo procesus pagal savo stipriąsias puses, greitai išanalizuoti stipriąsias ir silpnąsias pardavimų srauto vietas ir realiuoju laiku stebėti KPI rezultatus!

Kalbant apie įmonės pelningumą, komanda, kuri yra arčiausiai tiesiogiai atsakinga už pelno gavimą, paprastai yra pardavimų komanda. Būdami tokioje priekinėje pozicijoje, pardavimų komandos nariai visada yra kalti dėl prastų organizacijos veiklos rezultatų ir turi būti apdovanojami pirmiausia, jei pardavimai sekasi gerai.

Pardavimų komandos veikla iš tiesų turi tiesioginės įtakos rezultatams, todėl jos veikla atidžiai stebima.

Kodėl verta naudoti Power BI pardavimų komandos veiklos ataskaitoms rengti?

Power BI yra puikus įrankis pardavimų komandos veiklos ataskaitoms rengti, nes leidžia kurti dinamiškas ir interaktyvias pardavimų duomenų vizualizacijas. Naudodami Power BI galite lengvai stebėti savo pardavimų komandos veiklos rezultatus ir nustatyti tobulintinas sritis. Be to, galite kurti individualias, konkrečius poreikius atitinkančias informacines lenteles.

Kokie yra pagrindiniai pardavimo komandos veiklos ataskaitos komponentai? Pardavimų komandos veiklos ataskaitą turėtų sudaryti šie komponentai:

  • Pardavimų komandos apžvalga
  • Pardavimų veiklos rodikliai
  • Pardavimų srauto analizė
  • Pardavimų komandos veiklos analizė
  • Pardavimų komandos narių analizė

Daugiau apie Power BI skaitykite čia

Problema, susijusi su Power BI ataskaitų diegimu

Dažniausiai darbuotojai nemėgsta būti stebimi ar vertinamas jų efektyvumas. Pabandykite prisiminti, kaip sunku buvo įdiegti CRM sistemą savo įmonėje. Pradėjus rinkti duomenis apie santykius su klientais į vieną tašką, kitas didžiausias iššūkis – šiuos duomenis įdiegti į pardavimo procesus ir sprendimus, kuriuos priimate naudodamiesi šiais duomenimis. Aktyviai ir tinkamai nenaudojant tinkamų duomenų, pardavimų komandai sunku teisingai užpildyti duomenis, prasideda ryšių su klientais sistemos erozija, nes pildoma neteisinga informacija.

Per 5 minutes trunkančius kasdienius ar kassavaitinius pardavimų susirinkimus pardavimų komanda iš neteisingų duomenų ieško atsakymų į vadovybės klausimus ir dauguma tokių susirinkimų tampa demotyvuojantys su pasiteisinimais ir kaltinimais.

Problemos sprendimas

Šios problemos sprendimas – sukurti skaidrius pardavimo procesus, kuriuose būtų sutarta atskaitomybė ir nustatyta KPI sistema. Kai procesas yra aiškus ir atsakomybė paskirstyta kiekvienam pardavimų komandos nariui, kiekvienas žino, už ką yra atsakingas ir kaip ši atsakomybė vertinama. Šis procesas vadinamas „pardavimų fabriku.

Įgyvendinant pardavimų fabriko koncepciją, rekomenduojame paskirstyti atsakomybę tarp pardavimų komandos narių pagal stipriausius asmeninius įgūdžius.

Pardavimų komandos 5 min. susirinkimų prietaisų skydelis: galite nurodyti kiekvieno darbuotojo pasiektą KPI kiekį, raudona ir žalia spalvomis pažymėdami, ar jis pasiektas, ar ne.

Atsakomybės pasidalijimas pardavimų komandoje

Pavyzdžiui, jei kai kurie komandos nariai gerai atlieka analizę, tvarko didelį kiekį duomenų ir nemėgsta bendrauti su klientais, jie gali būti atsakingi už klientų paiešką. Sugeneruotus potencialius klientus galima perduoti aktyviems pardavimų komandos nariams, kurie turi gerus bendravimo įgūdžius. Jie savo ruožtu gali susisiekti su klientais dėl naujų galimybių.

  1. Užmezgus kontaktą su klientu ir jam susidomėjus nauja idėja, šia galimybe gali pasinaudoti didelę patirtį turintys pardavimų skyriaus nariai, kurie turi atsakymus į visus konkrečius klientų klausimus.
  2. Sudarius sandorį, visą tolesnę veiklą iki sutarties su klientais pasirašymo gali atlikti pardavimų komandos nariai, turintys gerų bendravimo įgūdžių. Tokia srautų sistema leidžia panaudoti geriausias asmenines darbuotojų savybes ir užtikrinti pardavimo proceso nuoseklumą.

Sudarius tokią veiksmingą sistemą, labai svarbu ją tiksliai suderinti ir užtikrinti, kad kiekviena srauto dalis veiktų taip, kaip suplanuota. Tai didžiausias iššūkis pardavimų vadybininkui, o geriausia priemonė, kurią jis gali gauti, kad galėtų efektyviai kontroliuoti ir atnaujinti tokį srautą, yra automatizuota Power BI pardavimų rezultatų KPI prietaisų skydelis.

"Pardavimų gamyklos" procesų vizualizacija

Kodėl verta rinktis Power BI pardavimų ataskaitas?

Naudojant tokį prietaisų skydelį, silpnąsias pardavimo srauto vietas galima aptikti per kelias minutes ir aptarti per realius 5 min. trukmės susitikimus. Veiksmingus sprendimus dėl pardavimo srauto procesų galima priimti greičiau ir tiksliau nei anksčiau.

Ši matavimo sistema kartu užtikrina, kad būtų įvedami teisingi duomenys, nes ji pagrįsta konversijos santykiu iš vieno srauto proceso į kitą. Kai kurie pardavimo procesai grindžiami pardavėjų veiksmais, o kiti – jų rezultatais, todėl kai veiksmų KPI bus žali, bet rezultatų KPI ilgesnį laiką nebus įvykdyti, bus akivaizdu, kas šiuo metu neveikia.

Kitas prietaisų skydelis, kuriame rodoma kiekvieno darbuotojo veikla, tiksliniai klientai, išsiųsti el. laiškai ir jų gavėjai, taip pat rezultatų apžvalga.
Prietaisų skydelis, kuriame rodomos klientų lokacijos ir pardavimo veiklos sritys, matomos pardavimų komandai.

Naudojant Power BI pardavimų ataskaitas, šios informacinės lentelės yra visiškai automatizuotos ir renka duomenis iš įvairių šaltinių, todėl jas galima įdiegti įmonėse, kurios naudoja įvairias CRM, ERP ir kitas sistemas.

Ieškote asmeninio Power BI sprendimo savo verslui? Parašykite mums arba užsisakykite skambutį! Mes padėsime jums padidinti jūsų komandos našumą!

Užsisakykite nemokamą konsultaciją

Sukurkime pranašumą, kurio reikia Jūsų verslui!

contact

Send us a message