Stipri Microsoft sertifikuotų specialistų komanda pasirengusi teikti Dynamics 365 aptarnavimo paslaugas, kuriančias vertę jūsų įmonei.
Jums patiks mūsų Dynamics 365 aptarnavimas. Pirmiausia, dėl proaktyvaus bendravimo. Taip pat, jūs greitai įvertinsite naudą, kurią gausite mūsų žinių, lankstumo ir asmeninio požiūrio dėka. Jūsų komfortui – patogus helpdesk, kuriame efektyviai valdomos, stebimos ir sprendžiamos klientų užklausos.
Jei įmonės sistemą reikės pritaikyti specifiniams verslo poreikiams, mes pasiūlysime optimalų variantą. Galime įdiegti jau sukurtą GO-ERP sprendimą, pasiūlyti programėlę iš Appsource arba suprogramuoti reikiamą funkcionalumą
Mūsų moto: proaktyvus bendravimas, greita reakcija, ekspertiškumas.
Aiškūs Dynamics 365 aptarnavimo procesai
Mūsų aptarnavimo procesai yra aprašyti, racionalūs, aiškūs, orientuoti į problemų sprendimą. Sukaupta patirtis ir nuolatinis darnas su klientais leidžia juos nuolat tobulinti, kartu su klientų aptarnavimo sistema helpdesk. Šios sistemos dėka, procesai yra maksimaliai matomi. Kritinių ar aukšto prioriteto problemų atveju, mes proaktyviai jums skambinsime.
Greita reakcija į jūsų užklausas garantuoja, kad jos bus išspręstos sutartu laiku. Taigi, jūs būsite ramūs žinodami, kad mes rūpinamės jūsų įmonės sistema.
Profesionalus užklausų sprendimas