Home » Sprendimai » Automatizuotas skolų derinimo sprendimas
Automatizuotas skolų derinimo sprendimas


Norėtumėte, kad Jūsų įmonės buhalteriai dirbtų ne techninį, o daugiau vertės įmonei teikiantį darbą?
Skolų derinimas – kasmet pasikartojanti įmonės buhalterių rutina, neretai reikalaujanti daug kruopštaus ir varginančio darbo. Jei Jūsų įmonė vidutinė ar didelė, turite daug klientų ir tiekėjų, derinimo procedūra gali užtrukti keletą dienų ar net savaičių.
Kviečiame pasidomėti mūsų sprendimu, kurį sukūrėme specialiai tam, kad kasmetinis skolų derinimas taptų sklandžiai, paprastai ir tiksliai atliekamu uždaviniu.
Sprendimas galioja AX2012 ir AX2009. Esant poreikiui, pritaikysime ir ankstesnėms sistemos versijoms.
Palengvinkite buhalterių darbą ir taupykite jų laiką
Naudodami šį sprendimą, jūsų įmonės buhalteriai:
- paprastai ir operatyviai inicijuos skolų derinimo procesą, vos keliais pelės paspaudimais suformuos ir iš karto e. paštu išsiųs tarpusavio skolos suderinimo aktus visiems pageidaujamiems klientams bei tiekėjams.
- Visus veiksmus atliks vienoje sistemoje – efektyviai ir patogiai.
- Taupys brangų darbo laiką.
Sprendimo efektas skaičiais – įsitikinkite patys
Mūsų klientė, mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonė, turi apie 500 klientų ir tiekėjų, su kuriais kasmet reikia suderinti skolas. Kol nebuvo įdiegtas automatizuotas sprendimas, kiekvienas derinimas užtrukdavo vidutiniškai 10 min., tad vienas buhalteris vien šiam darbui skirdavo daugiau nei 80 valandų (t.y. dvi savaites) savo brangaus laiko! Įmonei šis techninis darbas „kainuodavo“ pusę buhalterio atlyginimo, t.y. daugiau nei 1000 eurų !
Įdiegus sprendimą, vienas derinimas užtrunka apie 15 sek., visas darbas atliekamas per 2 valandas, o sutaupytą laiką buhalteris gali skirti vertingesniems darbams, profesiniam tobulėjimui.

Atpažįstate šią situaciją ir norite optimizuoti skolų derinimo procesą Jūsų įmonėje? Kreipkitės į mus ir gerais rezultatais džiaukitės dar šiemet!