„GO-ERP“ sukurtas papildomų išlaidų valdymo sprendimas pašalina visus minėtus standartinės versijos trūkumus. Sprendimas išsiskiria dideliu tikslumu, lengvu veiksmų redagavimu, automatizuotu ir greitu procesu. Be to, jis praturtintas naujomis funkcijomis, reikalingomis tiksliam ir lengvam išlaidų valdymui. Pavyzdžiui, sprendimas turi papildomų išlaidų planavimo funkcionalumą, leidžiantį naudotojui tiksliau kontroliuoti biudžetą ir greitai pastebėti net menkiausią nukrypimą. Taip pat, lanksti filtravimo sistema leidžia greičiau atrinkti tinkamas eilutes paskirstymui, o jam įvykdyti galite pasirinkti net vieną iš kelių skirtingų metodų. Galiausiai, naudodami šį sprendimą turite galimybę atšaukti papildomų išlaidų paskirstymą. Be minėtų privalumų, yra dar viena itin svarbi savybė – sprendimas palaiko operacijas keliomis valiutomis.