VVS integracija su elektroninėmis parduotuvėmis ir klientų portalais
VVS integracija su elektroninėmis parduotuvėmis ir klientų portalais
Jau kuris laikas kompanijos, o ypatingai mažmeninės prekybos sektoriuje, kūrė ir vystė savo elektronines parduotuves kaip alternatyvų pardavimo kanalą. Pandeminiu laikotarpiu šis pardavimo ar aptarnavimo kanalas tapo „arčiausiai“ kliento. Žmonės įprato ieškoti kompanijų internete per įvairias platformas. Na, o išmanieji įrenginiai tapo didžiosios dalies žmonių kasdienos įrankiais.
Verslas stengiasi, kad klientas matytų jam aktualią informaciją, gautų išskirtinį lojalaus kliento aptarnavimą bei turėtų savo prisijungimo profilius.

GO-ERP suintegruoja verslo valdymo sistemas su klientų portalais, elektroninėmis parduotuvėmis pakankamai greitai ir sklandžiai, o programuotojų pasaulyje pripažintos šiuolaikinės technologijos (pvz. web-services) pagreitina techninį susikalbėjimą tarp sistemų. Integracijų su bankais ar valstybinėmis įstaigomis duomenų apsikeitimo saugumą užtikrina saugumo sertifikatai, struktūrizuoti duomenys perduodami JSON ar XML formatais.
Internetiniai portalai leidžia pardavimų partneriams pateikti specifinę informaciją ir aptarnauti nuotoliniu būdu informatyviai, pvz. kompanijos produktus pardavinėti matant aktualias kainas, konfigūruojant norimus produktus ir pasitikrinant pristatymo terminus.
- Partneriui pateikus reikiamus dokumentus per portalą, galima iškart gauti reikiamą informaciją į verslo valdymo sistemas ir kontroliuoti būtinos informacijos užpildymą jose.
- Sistemų sujungimas eliminuoja žmogiškąjį darbą ir su tuo susijusias klaidas.
- Klientai ir partneriai mato realius likučius ir kainas.
Jei dar nesate suintegravę savo sistemų su klientų portalais ar el. parduotuvėmis, o galbūt manote, kad Jums šių sistemų reikėtų, susisiekite. GO-ERP pasiūlys esamus Microsoft sprendimus ar rekomenduos kitus sprendėjus.
